ALL RIGHTS RESERVED

środa, 22 sierpnia 2012

Shopping :)

Ostatnio czas spędzam robiąc zakupy a to do szkoły bo mój 4-latek idzie do "zerówki", a to do domu bo przyjechałam i nic tu nie jest tak, jak bym chciała albo buszuję po second handach bo można tu trafić prawdziwe perełki za grosze... Nie mam tu też za bardzo sprzętu więc buszuję także po sklepach hobbystycznych...
Anyway chciałam się trochę pochwalić co udało mi się wyszperać :)
W Penneys tudzież w Primarku mają urocze świeczuszki o zapachu wanilii.. Pachną bardzo intensywnie a jak się zużyją mogą posłużyć jako puzderko na drobiazgi... W moim zamieszkała biżuteria :)


Mają też wersję czerwoną :)
Zakupiłam też kolorowe funky-szydełka w Inspiring Ideas (kocham ten sklep i spędzam tam dużo czasu... gdyby nie te ceny:( )

W środku z brokatem ;-) Wręcz dyskotekowe ;D
W second handzie udało mi się kupić kremową torebkę od Prady za ok 20 zł :) Uwielbiam ją a o nowej mogłabym na razie tylko pomarzyć...
Pod wpływem impulsu kupiłam też tą spódnicę bo uwielbiam groszki choć nie wiem czy ją kiedyś założę :)
No ale nie samymi zakupami się żyje więc i do pracy się wzięłam... Mam rozpoczęte 2 większe robótki ale nie wiem kiedy skończę bo zabrakło mi białej Aidy 15...

Głowię się też nad tym jak "ocieplić" salon, bardzo podoba mi się styl shabby chic ale raczej nie przejdzie w zdominowanym przez mężczyzn,  domu :( Porobiłam już zdjęcia "przed" jak coś mi się uda wymyślić to zdam relację popartą odpowiednią dokumentacją fotograficzną...
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Nie ma jak to penneys :) jak jestem zawsze na blanchu to penneys i inspiring ideas sa obowiazkowymi sklepami jakie musze odwiedzic :) tam zawsze zakupki sa udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Butterfly ja mam to samo ;-) Choć w Inspiring bardziej się inspiruję niż kupuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tym sklepie to lekko spedzam pol godz, kilka razy obchodze i przegladam :) chyba musimy kiedys razem wybrac sie na zakupki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...