ALL RIGHTS RESERVED

czwartek, 1 września 2011

Czas na Kolorowe Candy :)

Zgodnie z zapowiedzią ogłaszam kolorowe Candy. Do wygrania dużo kolorowych serwetek do decoupage oraz drewniane bransoletki marki A-Wear (nadają się do zdekupażowania, lub wykorzystania jako baza lub noszenia:).

Zasady jak zwykle:
 1. Zostaw komentarz pod postem o chęci uczestnictwa
 2.  Umieść na swoim blogu lub profilu na Facebooku podlinkowane zdjęcie z informacją o Candy i poinformuj mnie o wykonaniu zadania wraz z linkiem do miejsca gdzie mogę sprawdzić :)
3. Wylosuję 2 osoby i rozdzielę między nie nagrodę :)
Konkurs trwa do 1 października do bliżej nieokreślonej godziny :)
Powodzenia :)


7 komentarzy:

  1. Ej no weźcie nie ma chętnych na serwetki do decou? Zachęcam bo mam dużo fajnych. Po prostu już się tym nie zajmuję i chętnie oddam :)A może nikt nie chce być pierwszy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekhm... ja z chęcią... i pierwszeństwo mi nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja próbuję raz jeszcze zostawić komentarz, wczoraj kilkakrotnie próbowałam i nic :/ Wysłałąm Ci też wczoraj e-maila.
    Chętna jestem jak najbardziej na takie przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też rzutem na taśmę ustawiam się w kolejce. Zaraz umieszczę info na blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. :( o nie a ja niestety nie wiedziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli jeszcze się załapałam to się zgłaszam z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...