ALL RIGHTS RESERVED

piątek, 27 maja 2011

Już w domku...

Jak tylko przestąpiłam próg swojego domu zrobiło mi się tak ciepło na sercu... Kocham swój dom :)

Teraz muszę się zorganizować na nowo w Polsce, szukam pracy. Codziennie wysyłam po kilka aplikacji, nie ma u mnie za dużo ofert. Paczka z moimi rzeczami i narzędziami z Irlandii jeszcze nie dotarła więc za biżuterię nie mam się jak wziąć... Ale zakupiłam czółenko i walczę.... Trudna jest ta frywolitka czółenkowa, jednak wszystko wychodzi takie sztywniejsze i mniejsze niż igłą. Chcę się tego nauczyć, zaparłam się i musi się udać :)

1 komentarz:

  1. Już paczka doszła dzisiaj właśnie teraz trzeba to rozpakować a tak się urobiłam na działce dzisiaj dla odmiany....

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...