ALL RIGHTS RESERVED

piątek, 13 stycznia 2012

Kwiatowo...

Hej,
U nas dziś szaro-buro, jakiś niby-śnieg pada, wieje i jest tak przyjemnie, że mam ochotę siedzieć pod kocem i pić herbatę (najlepiej z wkładką)... Aby poprawić sobie i innym humory u mnie dziś kwiatowo :)
Najpierw przedstawiam róże, które ostatnio dzielnie dziergałam... Te, które jako pierwsze w miarę wyszły przyszyłam do gumek do włosów. Bardzo mi się efekt podoba:)

Potem postanowiłam zrobić przywieszkę, do róży dodałam czarny, plastikowy środek... i róża już nie jest do końca różą... Zawiesiłam na metalowym, kuleczkowym łańcuszku i, co tu dużo mówić, dumna jestem (choć nie byłabym sobą gdybym była w 100 procentach zadowolona- doprowadza mnie to do szału :)


I, skoro już tu tak kwiatowo, to prezentuję kolczyki, które zrobiła mi Monia już dawno na wymiankę. Zdjęcie dopiero teraz bo jak tylko założyłam to jeden gdzieś mi się zgubił w centrum Legnicy (może ktoś znalazł? jeśli tak to uderzać do Moni i zrobi drugi do kompletu)... Na szczęście mam już dwa więc zrobiłam zdjęcie...
Wzór na moją różę znalazłam gdzieś w Internecie i mam go w wersji wydrukowanej, ale znalazłam także tutorial  tutaj. A powyższe prace można dostać w  Cepelandii.

3 komentarze:

  1. Hej Gosiu. Wspaniałe kwiatuszki :D
    Czy można gdzieś nabyć Twoje prace??
    Już kiedyś Cię o to pytałam, ale niestety nie dostałam odpowiedzi.
    Zainteresowana bym była takim kompletem a'la maki: gumka + zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, thanks
    Katarzynko napisz do mnie na maila :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...