ALL RIGHTS RESERVED

środa, 28 grudnia 2011

Post Christmas Post

Witam,

 Święta spędziłam u męża w Irlandii dlatego nie za bardzo miałam czas i możliwości żeby blogować.
Mam nadzieję, że miło Wam upłynął ten czas i za bardzo się nie przejadłyście :) U nas było deszczowo, zimno i wietrznie ale całkiem miło spędziliśmy Wigilię i pierwszy dzień świąt u mojego brata, ostatniego dnia dziecko nam się pochorowało więc spędziliśmy go przed telewizorem, ja oczywiście przy okazji szydełkując :) Na Sylwestra jeszcze planów nie mamy ale tutaj w Irlandii nie ma już takiego klimatu, nie ma fajerwerków ani ludzie nie spotykają się w centrum miasta....
A po powrocie szara rzeczywistość... Podczas gdy ja jestem tu w moim domu odbywa się remont więc czeka mnie sporo sprzątania...
Anyway... CHCIAŁAM WSZYSTKIM ŻYCZYĆ SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2012, ŻEBY BYŁ LEPSZY OD POPRZEDNIEGO PEŁEN NOWYCH TWÓRCZYCH PROJEKTÓW.

HAPPY NEW YEAR :)

Dziękuję, że ze mną jesteście i mam nadzieję, że spędzimy razem kolejny rok :)

2 komentarze:

  1. Dla Ciebie również najlepsze życzenia noworoczne: jak najmniej trosk, a najwięcej powodów do uśmiechu! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...