ALL RIGHTS RESERVED

piątek, 5 listopada 2010

Tatted Heart. Frywolitkowe Serce...

Jestem w trakcie robienia serwetki. Ale jakoś straciłam do niej zapał...
Głównie przez stare kordonki, które okazały się w niektórych miejscach cieńsze, a w niektórych grubsze.
Kiedyś ją skończę... A w międzyczasie zrobiłam serce z bordowej Piroski nr 12, którą zakupiłam jak byłam w Polsce.
Wzór nie jest mojego autorstwa znalazłam gdzieś kiedyś w necie i zapisałam na komputerze. Jak tylko uda mi się dotrzeć do źródła to wrzucę linka.
Edit: znalazłam linka do wzoru tego serduszka :)

2 komentarze:

  1. też rozgrzebałam serwetkę frywolitkową i leży....
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne te frywolitki:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...